درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
درگاه پرداخت

شگفت زده خواهید شد اگر بدانید که دیگر چون گذشته نیازی به صرف زمان های طولانی جهت دریافت درگاه پرداخت نیست. زمانی بود که غول راه اندازی کسب و کار گرفتن درگاه پرداخت بود که نشانگر نوعی عدم توجه به این موضوع بود که ” وقت مشتری ” طلاست و نباید او را معطل نگه داشت. حال با گذشت زمان و تغییر تفکرات و الگوهای کاری، اینگونه مشکلات با به وجود آمدن پرداخت یارها حل شد، آن چه به عنوان خط مشی نامیده می شود در سیزپی معنایی جز جان بخشی به کسب و کارها ندارد، حرکت چرخه های هر کسب و کار و استارت آپی جزو اهداف ماست و تا آنجا که بتوانیم سعی خواهیم کرد تا نقش مفیدی در این راستا داشته باشیم.

نحوه ایجاد درگاه پرداخت سیزپی در کمتر از 5 دقیقه

لازمه ورود به پنل کاربری، ثبت نام در سایت است، با انتخاب و تعیین یوزر و پسورد امکان ورود در مراجعات بعدی فراهم می شود. دقت داشته باشید شماره موبایلی که با آن ثبت نام می­کنید به نام خود شما باشد چرا که طبق پروتکل های سامانه شاهکار احراز هویت خواهید شد.

پس از ورود به پنل شما با دو گزینه روبرو هستید: واسط ، مستقیم

هدفتان از درخواست ساخت درگاه پرداخت را باید مشخص کنید. آیا به دنبال درگاه پرداخت سایت خود هستید یا نه اصلا سایتی ندارید؟ اگر پاسخ شما به سوال اول مثبت است این قسمت را مطالعه کنید:

ابتدا به بخش درخواست درگاه پرداخت مستقیم بروید. در این جا پنج مرحله پیش روی شماست که با تایم لاین مرحله ای که در آن قرار دارید نشان داده می شود. اطلاعات این پنج مرحله برای شاپرک ارسال می شود پس در درج اطلاعات دقت لازم را به خرج دهید. مخصوصا آدرس و کد پستی باید باهم مطابقت داشته باشد در غیر این صورت در احراز هویت شاپرکی تایید نمی شود. مرحله پنجم مخصوص ثبت آدرس وب سایت است. بعد از تایید درگاه پرداخت حالا می توانید درگاه پرداخت اینترنتی سایت خود را راه اندازی کنید… همچنین در صورتی که در دنیای شبکه های اجتماعی هم حسابی فعالیت دارید می توانید یک لینک پرداخت بسازید و در بخش پروفایل پیج کاری خود قرار دهید تا مشتری بدون مراجعه به سایت وجه خرید خود را پرداخت کند.

اما اگر پاسخ شما به سوال دوم مثبت بود و سایت نداشتید، باز هم جای نگرانی نیست شما می توانید به قسمت ایجاد لینک پرداخت واسط مراجعه کنید. کافیست شماره شبای خود را درج کنید تا همان لحظه یک لینک پرداخت برای شما ساخته شود. لینک پرداخت واسط هم در سایت هم در پیج اینستاگرام و کانال های تلگرام قابل استفاده است.

نحوه تسویه حساب در درگاه های پرداخت

تسویه ها یک سیکل منظمی دارند که از طرف شاپرک تعیین می­شوند. اگر صاحب درگاه پرداخت مستقیم هستید تسویه ها بعد از 24 ساعت به حسابتان واریز می شود و اگر صاحب درگاه پرداخت واسط هستید این سیکل کمتر از 48 ساعت به طول می انجامد.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *