وب سرویس پرداخت الکترونیک بانک پاسارگاد

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

در این مقاله قصد داریم در مورد وب سرویس پرداخت الکترونیک بانک پاسارگاد توضیح دهیم.

معرفی شرکت

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد (سهامی خاص) به عنوان یکی از شــــرکت‌های گروه مالی پاسارگاد و با مسؤولیت راهبری خدمات پرداخت الکترونیک از تاریخ ۱۳۸۴/۱۱/۳۰ آغاز به کار کرده و هم اکنون در گروه هلدینگ فناپ فعالیت می نماید(وب سرویس پرداخت الکترونیک بانک پاسارگاد).این شرکت با حفظ استانداردهای بین المللی خدمات پرداخت الکترونیک، اقدام به بستر‌سازی جهت ارایه خدمات پرداخت الکترونیک با استفاده از ابزارهای نوین این صنعت نموده است.

برخی از ارزش‌های سازمانی

پاسخگویی، مشتری مداری و در خدمت بودن مدیریت مبتنی برفرآیند‌ها و واقعیت‌های یادگیری، نوآوری و بهبود مستمرتعالی‌جویی و کیفیت‌گرایی حفظ یکپارچگی و منافع شرکت رعایت نظم و انضباط و قانون‌مداری امانت‌داری، صداقت و رازداری توجه به رضایت، انگیزش و توانمند‌سازی کارکنان به عنوان مهمترین رکن موفقیت شرکت می باشد.

معرفی اعضا

سرمایه انسانی با کارائی و تخصص مناسب از جمله مهمترین ارکان یک سازمان می باشد، که با دانش و تخصص خود می تواند در روند رو به رشد و ارائه خدمات سازمان یا موسسه تاثیر به سزایی داشته باشد. پرداخت الکترونیک پاسارگاد در جهت ارائه خدمات نوین بانکی ، با استفاده از نیروهای متخصص و باتجربه گامی نو برداشته و با بکارگیری دانش و فن آوری روز آماده ارائه انواع خدمات بانکی در جهت رفاه مشتریان و رشد اقتصادی این مرز و بوم می باشد.

الزامات پذیرندگان پایانه فروش

تعهدات پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی

تعیین محل مناسب برای قراردادن پایانه فروش: : پذیرنده موظف است پایانه را در محلی قرار دهد که دارنده کارت بتواند به راحتی و با خیال راحت رمز خود را وارد و از مبلغ ثبت شده بابت خرید اطمینان حاصل کند.
پذیرنده متعهد است در جهت حفظ و نگهداری صحیح پایانه فروش از وارد آمدن ضربه فیزیکی، سقوط از روی میز، مجاورت با دستگاه‌های گرمازا، نفوذ مواد شیمیایی، مایعات و گرد و غبار، مخدوش شدن برچسب گارانتی، برداشتن پلمپ دستگاه، جابجایی، تغییر وضعیت یا دستکاری، تعمیر دستگاه توسط افراد غیرمجاز، اتصال ادوات و ابزار ناماسب به تجهیزات و ایجاد سایر خسارات عمدی به دستگاه و …. جلوگیری کرده و در صورت بروز هر حادثه‌ای برای دستگاه (شامل موارد فوق، سرقت، آتش‌سوزی و …) مسئولیت جبران خسارت بر عهده پذیرنده می‌باشد و در صورت عدم استرداد دستگاه یا جبران خسارت شرکت می‌تواند از طریق مراجع قانونی نسبت به طرح شکایت کیفری یا حقوقی اقدام کند.
پذیرنده موظف است هنگام تحویل گرفتن پایانه فروش برگ تحویل دستگاه کارتخوان را مهر و امضاء و تحویل نماینده شرکت دهد.
پذیرنده متعهد است در صورت سرقت و یا مفقودی دستگاه کارتخوان تحویلی در اسرع وقت بصورت کتبی به شرکت اطلاع‌رسانی کرده و در اولین فرصت صورتجلسه مربوطه با ارگان‌های ذیربط را تحویل شرکت دهد.
پذیرنده متعهد است در صورت تغییر شغل، تغییر آدرس، اتمام قرارداد اجاره واحد تجاری یا اتمام اعتبار مجوز کسب محل تجاری خود در اسرع وقت موضوع را به شرکت اطلاع دهد.
پذیرنده موظف است پیش از اجازه هرگونه دسترسی به پایانه فروش، اعمال تغییرات بر روی آن یا جمع‌آوری پایانه، شخص پشتیبانی کننده را احراز هویت کند. تنها پشتیبانان شرکت با ارائه کارت پشتیبانی معتبر و ناظران و بازرسان بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و شاپرک با ارائه معرفی‌نامه معتبر مجاز به بازدید دستگاه کارتخوان می‌باشند. پذیرنده در این خصوص می‌تواند از مرکز تماس شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد استعلام کند.
پذیرنده باید دستگاه کارتخوان را در اختیار مشتری قرارداده و حریم دارنده کارت را رعایت کند و به هیچ عنوان رمز مشتری را از وی درخواست نکند. ورود رمز الزاماً باید توسط مشتری انجام شود
پذیرنده متعهد می‌شود درصورت انجام عملیات خرید از طریق دستگاه پایانه فروش نباید وجه اضافی از دارنده کارت دریافت کند.
استفاده از پایانه‌ها در صنفی غیر از صنف اعلام شده در قرارداد فی مابین شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد و پذیرنده، ممنوع بوده و تخلف محسوب می‌شود.
عدم ارائه رسید به مشتری در خدماتی که ارائه رسید، طبق مقررات و الزامات شاپرک الزامی است (مانند خرید کالا) تخلف می‌باشد.
ذخیره و یا استفاده از اطلاعات محرمانه دارندگان کارت توسط پذیرنده غیر قانونی و تخلف محسوب می‌شود.
تولید رسید نامعتبر و جعلی، غیر قانونی و تخلف محسوب می‌گردد.
تذکر:
کلیه موارد عنوان شده طبق قرارداد فی مابین شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد و پذیرندگان به اطلاع ایشان رسیده است و کلیه موارد را تایید نموده‌اند.

الزامات پذیرندگان پایانه اینترنتی

تعهدات دارندگان درگاه پرداخت اینترنتی(IPG)

پذیرنده متعهد است به تمام قوانین تجارت الکترونیکی کشور و مقررات عمومی بانک مرکزی ج.ا.ا و شاپرک پایبند باشد.
پذیرنده متعهد می‌شود هیچگونه اطلاعات حساس دارنده کارت را از طریق سایت خود دریافت نکند.
پذیرنده متعهد می‌گردد، درصورت رخداد موارد امنیتی مانند هک شدن سایت پذیرنده، بلافاصله موارد را به شرکت اعلام نماید تا شرکت نسبت به غیرفعال‌سازی “کد پذیرندگی” مربوطه اقدام کند.
پذیرنده متعهد به تامین امنیت سایت خود است.
پذیرنده موظف است، نحوه، تاریخ و شرایط ارسال یا تحویل و شرایط عودت را به مشتری اطلاع دهد.
پذیرنده متعهد می‌گردد از فروش کالا یا خدماتی که مخالف مصوبات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و یا سایر قوانین موجود در کشور است، خودداری نماید.
چنانچه دستورالعمل مصوبی از سوی وزارت بازرگانی در ارتباط با کالا یا خدمات ارائه شده توسط پذیرنده وجود داشته باشد، پذیرنده موظف است کالاها یا خدمات عرضه شده را بر اساس دستورالعمل ستاد قیمت‌گذاری کالاها در وزارت بازرگانی قیمت‌گذاری کند.
پذیرنده موظف است لوگو و لینک ورود به درگاه پرداخت شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد را در صفحه اصلی سایت خود درج کند. لازم به توضیح است لوگو شرکت را می توانید از اینجا دانلود کنید.
پذیرنده متعهد می‌گردد اطلاعاتی را که شرکت برای بررسی فنی وب سایت پذیرنده احتیاج دارد در اختیار نماینده شرکت قرارداده و توصیه‌ها و مواردی که بازرس شرکت متذکر می‌شود را در اسرع وقت به کار ببندد.
ذیرنده متعهد می‌گردد کلیه کارت‌های صادره توسط بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری مجاز متصل به شتاب را بدون اعمال تبعیض و تفاوت بپذیرد.
پذیرنده متعهد می‌گردد شماره پشتیبانی و شماره امداد مشتریان را در سایت خود درج نماید.
پذیرنده متعهد می‌گردد، IP و دامنه مورد استفاده خود را مشخص نموده و تغییرات آن را به شرکت اعلام نماید.
پذیرنده متعهد میگردد قبل از منقضی شدن تاریخ نماد اعتماد، در جهت تمدید آن اقدامات لازم را مبذول نماید(وب سرویس پرداخت الکترونیک بانک پاسارگاد ).

در این مقاله در مورد وب سرویس پرداخت الکترونیک بانک پاسارگاد توضیح دادیم در مقاله بعد در مورد امکانات وب سرویس پرداخت الکترونیک پاسارگاد توضیح میدهیم.

منبع 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *