وب سرویس حسابیت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

حسابیت چیست ؟

حسابیت یک سیستم فاکتور آنلاین و مدیریت مشتری است که به شما امکان می دهد برای مشتریان خود فاکتور صادر کنید و امکان پرداخت آنلاین برای فاکتور ها را فراهم میکند.

چرا از حسابیت استفاده کنم ؟

حسابیت امکان مدیریت حساب و کتاب ها و مشتریان را به آسانی فراهم میکنید و به صورت خودکار فاکتور های پرداخت نشده را از مشتریان پیگری می کند و امکان وصول پول را به صورت آنلاین در تمام ساعات شبانه روز فراهم می کند .

برای استفاده از حسابیت باید هزینه‌ای پرداخت کنم؟

صدور فاکتور، تعریف مشتری و کالا و بسیاری از امکانات حسابیت رایگان است و فقط برای برخی امکانات ویژه مانند پرداخت آنلاین بسته هایی در نظر گرفته شده است که با خرید آنها به تمام امکانات یکجا دسترسی خواهید داشت و تفاوت بسته ها در تعداد مشتری فعال است.

چگونه به شما اعتماد کنم؟

حسابیت به عنوان پرداخت یار تحت نظارت شاپرک بانک مرکزی فعالیت می کند و عضو رسمی نظام صنفی رایانه ای تهران است و در سامانه ساماندهی پایگاه های اینترنتی ثبت شده است و از این مراکز قابل استعلام است همچنین علامت قفل کنار آدرس صفحه نشان دهنده ایمن بودن ارتباط شما با سرور حسابیت و رمزنگاری تمام درخواست ها است.

چه مدارکی لازم است ؟

برای صدور فاکتور محدودیتی وجود ندارد اما اگر تمایل به استفاده از خدمات پرداخت حسابیت داشته باشید تائید کدملی و شماره همراه ضروری خواهد بود.

چرا پیامک ها به دست من نمیرسند ؟

این مشکل می‌تواند ناشی از مسدود شدن پیامک های انبوه بروی خط تلفن شما باشد. برای حل این مشکل با استفاده از کد #800* می توانید دریافت پیامک های تبلیغاتی را لغو و یا برقرار کنید.

چگونه یک محصول یا خدمت جدید بسازیم؟

هر بار که فاکتوری را صادر می‌کنید حتما شامل کالا یا خدمات ریز و درشتی است. مثلا اگر مترجم هستید ترجمه یک صفحه مقاله تخصصی یا یک صفحه مقاله عادی قیمت‌های مشخصی دارند و یا اگر طراح وب سایت هسنید کشیدن شمای کلی یک سایت معمولا زمان مشخصی می‌گیرد و هزینه مشخصی دارد. در بخش محصولات می‌توانید کالا یا خدماتی که به صورت مکرر از آن استفاده می‌کنید را تعریف کرده تا سرعتتان در هنگام صدور فاکتور بیشتر شود. برای این کار گزینه محصولات را از منوی سمت راست انتخاب کنید.

چگونه تراکنش‌های حسابمان را ببینیم؟

هر فاکتور ممکن است شامل چند تراکنش شود. در بخش گردش حساب می‌توانید مقادیر پرداخت شده و کسری کارمزد را مشاهده کنید.

 

هر تراکنش شامل یک شناسه است که در کنار توضیحات در بخش گردش حساب نوشته شده است در کنار این موارد تاریخ انجام تراکنش و درگاه تراکنش یعنی بانکی که پول از آن واریز شده را مشاهده می‌کنید. همین‌طور مبلغ و وضعیت تراکنش آخرین عنوانی است که در این لیست آمده است.

 

 

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *