آشنایی با وب سرویس ادتو

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
فارس نت API

در این مطلب قصد داریم در مورد آشنایی با وب سرویس ادتو توضیح دهیم:

اَدِتو کیست؟

اَدِتو یک استارتاپ نوآور در حوزه تبلیغات آنلاین است که با مدل تبلیغات TYPE-IN Advertising که تاکنون در ایران ارایه نشده بود به این بازار ورود کرده است و تلاش دارد تا دیگر روش‌های تبلیغاتی “تعاملی” آنلاین را نیز ارایه کند(آشنایی با وب سرویس ادتو ).

چرا از تبلیغات تایپی تعاملی اَدِتو استفاده کنیم؟

اولاً شما به دنبال مشاهده شدن فقط توسط انسان (Viewability) هستید و نه فقط نمایش داده شدن (Impression)، چون مشاهده شدن تبلیغات شما فقط توسط انسان است که بر فروش و یا برند شما اثرگذار ( Brand/Sales Effect & ROI ) خواهد بود. دوماً در روش کپچاهایی تبلیغاتی، کاربر نام محصولات، نام برند، شعار سازمان، عنوان خدمات، نام کمپینی خاص و … شما را با تایپ کردن تمرین می‌کند. تایپ کردن متنی که مطلوب شما است سبب می‌شود که متن مذکور در ذهن کاربر بنشیند. به گزارش ComScore که یکی از بزرگترین شرکت‌های تجزیه و تحلیل روش‌های تبلیغاتی است، میزان تاثیرگذاری کپچاهای تبلیغاتی را نسبت به دیگر روش‌های تبلیغاتی آنلاین، 10 برابر اعلام کرده است.

چگونه می توانم از کپچا تبلیغاتی درآمد کسب کنم؟

اگر شما صاحب یک وبسایت نسبتا پر بازدید هستید و یا طراح برنامه کاربردی موبایل هستید، با استفاده از نمایش تبلیغات درون تصاویر امنیتی خود می‌توانید به کسب درآمد بپردازید. ابتدا با ثبت نام در وب‌سایت و معرفی خود به عنوان نمایش دهنده در پنل مدیریت پس از تایید وب‌سایت و یا برنامه کاربردی، شما می‌توانید تنظیمات مرتبط با نمایش تصاویر امنیتی تبلیغاتی را دریافت کنید و به نمایش آگهی بپردازید. بر اساس تعداد حل‌های واقعی کپچاهای تبلیغاتی شما می‌توانید درآمد کسب می نمایید.

چند دسته کپچا داریم و کدام نوع درآمدزا است؟

جهت حفظ امنیت سیستم، همه تصاویر امنیتی تولید شده تلبیغاتی نیستند و درصدی از آنها به صورت تصادفی تصاویر امنیتی معمولی و غیرتبلیغاتی هستند. بنابراین صاحبان وب‌سایت‌ها فقط هنگام نمایش دادن تصاویر امنیتی تبلیغاتی و حل شدن آنها توسط کاربرانشان کسب درآمد می‌کنند.

تعرفه برای آگهی‌دهندگان چگونه است؟

نحوه محاسبه هزینه برای کمپین‌ها به این صورت هست که فقط در صورتیکه تصویر امنیتی با موفقیت حل بشه به این معنی که نام یا شعار تبلیغاتی اونها به درستی توسط کاربر تایپ بشه هزینه از بودجه کمپین اونها کم میشه. بنابراین تبلیغ دهندگان اینطوری در ازای نمایش تبلیغات هزینه نمی‌کنند و فقط در صورت درست تایپ شدن شعار تبلیغاتیشون هزینه پرداخت می‌کنند. هزینه برای هر بار درست حل شدن تصویر امنیتی 100 تومان هست که با توجه به اثرگذاری 10 برابری نسبت به تبلیغات کلیکی، قیمت مقرون به صرفه‌ای تلقی میشه.

درآمد هر حل کپچای تبلیغاتی برای نمایش دهندگان چقدر است؟

نحوه محاسبه هزینه برای نمایش‌دهندگان با توجه با میزان محبوبیت اونها متفاوت هست اما درآمد پیش‌فرض برای نمایش دهندگان 30% هزینه دریافتی به ازای هر بار درست حل شدن تصویر امنیتی توسط کاربران هست که یعنی 30 تومان. برای اطلاعات بیشتر بعد از ثبت نام در سایت و ارسال درخواست به عنوان نمایش‌دهنده، با پشتیبانی تماس بگیرید.

اکثر بازدید وبسایتم از طریق موبایل و تبلت است، مشکلی در خصوص نمایش کپچاهای تبلیغاتی خواهم داشت؟

خیر، سیستم با تمامی دیوایس‌ها سازگار است.

در خصوص تفاوت در فونت زبان فارسی و عربی، مشکلی برای حل کپچای تبلیغاتی وجود نخواهد داشت؟

خیر این مشکل از لحاظ فنی بررسی و رفع گردیده است.

زبان کپچاها انگلیسی هست یا فارسی؟

سیستم توانایی تولید تصویر امنیتی معمولی و تبلیغاتی به هر دو زبان رو داره و نمایش‌دهنده میتونه مشخص کنه که تصویر امنیتی مورد نیازش فارسی هست یا انگلیسی.

امیدوارم که تا حدودی به پاسخ سوالات خود جهت آشنایی واستفاده از آشنایی با وب سرویس ادتو  رسیده باشید .

در این مطلب در مورد آشنایی با وب سرویس ادتو توضیح دادیم در مطلب بعد در مورد وب سرویس ادتو توضیح خواهیم داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *