معرفی وب سرویس رایچت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

در این مقاله قصد داریم به معرفی وب سرویس رایچت بگردازیم

اتصال رایچت به تلگرام!

با اتصال رایچت به تلگرام در هر کجا که هستید به‌صورت ۲۴ ساعته با مشتریان خود مکالمه کنید

 

رایچت را روی هر سیستمی که می خواهید نصب کنید.

فرقی نمیکنه که وب سایتتون سفارشی پیاده سازی شده یا با سیستم های مدیریت محتوا، می‌تونید رایچت رو در هر سیستمی استفاده کنید.
فقط با چند کلیک افزونه رایچت رو نصب کنید.

هوشمند سازی ابزارک

قابلیت ارسال پیام های هوشمند به بازدیدکنندگان سایت بر اساس رفتار کاربران وب سایت و استراتژی فروش و پشتیبانی .

 

شخصی سازی ابزارک

نسبت به هویت سازمانتون می‌تونید رنگ پس زمینه، آیکون، محل نمایش و متون نمایش داده شده در ابزارک گفتگو رو تغییر بدید.

 

پیام های رمزنگاری شده

تمای پیام های ارسالی و دریافتی از طریق ابزارک و یا اپلیکیشن تحت وب رایچت کاملا بصورت رمزنگاری شده هستند .

 

گفتگوی آنلاین لحظه ای

می‌تونید متنی رو که کاربر براتون مینویسه قبل از ارسال کاربر مشاهده کنید .یک اپراتور می‌تونه با چندین کاربر بصورت هم زمان گفتگو کنه.

 

آرشیو مکالمات

میتونید آرشیو تمامی مکالماتی که یک کاربر خاص یا همه کاربرانی که با اپراتور ها که در ماه و سالهای گذشته انجام دادند رو ببینید .

 

اطلاعات کاربران

با مشاهده اطلاعاتی اعم از ایمیل، اطلاعات جغرافیایی، تصویر پروفایل، آی پی، و صفحات بازدید شده راحت تر می‌تونید با کاربران ارتباط برقرار کنید.

 

پاسخ های آماده

ممکنه در طول روز و ماه یک جمله رو برای هزاران کاربر تکرار کنید. می‌تونید این جملات رو از قبل در رایچت وارد کنید و نیازی به تایپ دوباره نباشه

 

انتقال مکالمات

برای پشتیبانی و فروش تنها نیستید. با قابلیت انتقال مکالمه مابین اپراتورها بصورت تیمی پشتیبانی کنید و تیمی بفروشید.

 

ابزارک چندزبانه

نسبت به زبان وب سایتتون زبان ابزارک رایچت را تغییر دهید ، رایچت همواره درحال برورسانی است و زبان های جدیدی به سیستم اضافه می شود.

API سمت کاربر

این امکان را به شما می دهد تا ابزارکی که برای کاربر نمایش داده می شود را مدیریت کنید. برای مدیریت صفحه چت و همچنین ارسال اطلاعات کاربر به اپلیکیشن رایچت استفاده کنید

زمان های کاری

برای سازمانتون زمان و روز کاری مشخص کنید و کاربران را از زمان انلاین بعدیتون آگاه بکنید. در هنگام آفلاین بودن ایمیل و یا شماره کاربران را دریافت کنید حتی یک کاربر را هم از دست ندهید.

همیشه پاسخگوی کاربران باشید

اپراتورها می‌توانند از طریق پنل گفتگوی تحت وب، اپلیکیشن اندروید، و یا با اتصال رایچت به تلگرام در هرجا که هستند پاسخگوی کاربران باشند.

در این مقاله در مورد معرفی وب سرویس رایچت صحبت کردیم در مقاله بعد در مورد آخرین تغییرات api رایچت توضیح خواهیم داد

برای استفاده از رایچت لطفا کلیک نمائید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *