افزونه پیامک NopCommerce

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

معرفی افزونه پیامک NopCommerce

این مطلب در مورد معرفی NopCommerce و همچنین افزونه پیامک NopCommerce توضیح خواهد داد

ناپ کامرس چیست؟

ناپ کامرس راهکاری است با مجموعه وسیعی از ویژگی ها که شرایط راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی را برای همه نوع کاربر فراهم می کند. پروژه ناپ کامرس از سال 2008 شروع شده و به صورت مرتب نسخه های جدید منتشر کرده است.
اولین نسخه nopCommerce در سال 2008 ارائه شد .پس از آن با رشد سریع و ارایه اپدیت های منظم و نیز به کارگیری تکنولوژی‌های روز مانند ASP.NET MVC، فراگیری ناپ کامرس به جایی رسید که تا سال 2015 این CSM بیش از 1/5 میلیون بار دانلود شده بود (میزان فعلی آن بیش از 2 میلیون مرتبه دانلود است).
می‌توان نقطه اوج قدرت و محبوبیت nopCommerce را اواخر سال 2017 دانست. یعنی زمانی که ورژن nopCommerce 4 ارائه شد و تیم توسعه دهنده تصمیم به استفاده از تکنولوژی جدید ASP .NET Core گرفتند.
حال با جهش چندین برابری، تعداد طرفداران nopCommerce در حال افزایش است؛ به طوری که تا دی ماه 96، تعداد بیش از 35,000 وبسایت فعال با استفاده از فروشگاه ساز ناپ کامرس در حال تجارت بودند.
در همین مدت اندک، کمپانی‌های بزرگی مانند دیجی کالا، Volvo ، سامسونگ ، Puma, Reebok, DHC skincare, Columbia از nopCommerce استفاده و حمایت کرده‌اند.
در حال حاضر ناپ کامرس یکی از امن ترین، پایدارترین و توسعه پذیرترین بسترهای تجارت الکترونیک در دنیا است.
تیم ناپ کامرس تلاش های زیادی برای بهینه سازی آن جهت موتورهای جستجو انجام داده است و به شما اجازه می دهد صد در صد استانداردهای موتورهای جستجو را رعایت کنید. از آدرس های مورد پسند موتورهای جستجو تا محتوای ساختارمند در صفحات محصولات. ناپ کامرس به گونه ای طراحی شده است که مشتریان شما به راحتی محصولات مورد نظرشان را در فروشگاه اینترنتی شما پیدا می کنند.

در ناپ کامرس مجموعه ی کاملی از قابلیتها و امکانات را برای ساخت یک فروشگاه اینترنتی فراهم آمده است. و تمام ابزارهای لازم از قبل پیاده سازی شده است. و با به روز رسانی های منظم این سیستم فروشگاه ساز، هر روز امکانات و ویژگی های جدیدی به آن اضافه می شود .
یکی از قابلیتهای کلیدی ناپ کامرس معماری ماژولار آن است که اجازه می دهد شما امکانات و قابلیتهایی را به صورت دینامیک و در زمان اجرا به فروشگاه آنلاین خود اضافه کنید. این ساختار ماژولار ایجاد و نگهداری فروشگاه اینترنتی شما را بسیار آسانتر می کند.

افزونه پیامک ناپ کامرس، امکان ارسال پیام کوتاه در ناپ کامرس برای مشتری و مدیریت هنگام خرید کالا فراهم شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *