مقدمات API درگاه پرداخت بانک کارآفرین

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

مقدمه درگاه پرداخت بانک کارآفرین

در این مقاله در مورد مقدمات API درگاه پرداخت بانک کارآفرین صحبت خواهیم کرد.

مقدمه

شرکت ایران کیش به منظور ارایه خدمات بانکداری الکترونیکی اقدام به راهاندازی سیستم درگاه پرداخت اینترنتی از طریق کارت حساب بانکی نموده است. این سیستم امکان پرداخت هزینه کاال/خدمات را در بستر اینترنت، به صورت آنالین و بدون درنگ برای مشتریان سایت پذیرندگان فراهم مینماید.

کاربر (مشتری) میتواند هزینه خرید کاال/خدمات ارائه شده در سایت فروشنده (سایت ارائه دهنده کاالا خدمات) را از طریق درگاه پرداخت اینترنتی، پرداخت نماید. نحوه پرداخت در سیستم درگاه پرداخت اینترنتی به این صورت میباشد که فروشنده (پذیرنده) سایتی را جهت ارایه کاالا خدمات ایجاد مینماید. سایت فروشنده (پذیرنده) بعد از مشخص شدن جمع مبلغ سبد کاالا خدمات مشتری، از طریق لینک به درگاه پرداخت اینترنتی، امکان پرداخت اینترنتی را برای مشتریان خود در محیطی امن فراهم مینماید. بعد از پرداخت، درگاه پرداخت اینترنتی نتیجه تراکنش را به سایت ارائه دهنده کاالا خدمات (پذیرنده) اعالم مینماید و مشتری(دارنده حساب) به سایت ارائه دهنده کاالاخدمات باز میگردد. امکان پرداخت وجه از سوی مشتری به ارائه دهنده کاالاخدمات به عنوان دریافت کننده وجه به سهولت انجام میگیرد و به موجب آن نیازی به حضور فیزیکی مشتری در شعب و یا نزد ارائه دهنده کاالاخدمات نمیباشد.

 

هدف

هدف از تهیه این مستند فنی، نحوه استفاده از سیستم درگاه پرداخت اینترنتی شرکت ایران کیش برای پذیرندگان میباشد. این مستند راهنمای فنی کاربری درگاه پرداخت اینترنتی شرکت ایران کیش جهت پذیرندگان میباشد که در آن رویهای که پذیرنده برای استفاده از سیستم درگاه پرداخت اینترنتی شرکت ایران کیش به آن نیاز دارد، را شرح داده شده است

در این مقاله در مورد مقدمات API درگاه پرداخت بانک کارآفرین صحبت کردیم در مقاله بعدی در مورد اصطلاحات و کلمات کلیدی وب سرویس درگاه بانک کارافرین صحبت خواهبم کرد.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید راهنمای کامل را از این لینک دانلود کنید

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *