وب سرویس های فرودگاه مشهد

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

در مطلب قبل در مورد  وب سرویس فرودگاه مشهد قسمت اول صحبت شد در این مطلب در مورد وب سرویس های فرودگاه مشهد قسمت دوم صحبت میشود.

برای ساده کردن پردازش های تجاری، برنامه های غیرمتمرکز (Enterprise) باید با یکدیگر ارتباط داشته باشند و از داده های اشتراکی یکدیگر استفاده کنند. قبلا ً این کار بوسیله ابداع استانداردهای خصوصی و فرمت داده ها به شکل مورد نیاز هر برنامه انجام می شد. اما دنیای وب و XML تکنولوژی آزاد برای انتقال دیتا انتقال اطلاعات بین سیستم ها را افزایش داد. وب سرویس ها نرم افزارهایی هستند که از XML برای انتقال اطلاعات بین نرم افزارهای دیگر از طریق پروتکل های معمول اینترنتی استفاده می کنند. به شکل ساده یک وب سرویس از طریق وب اعمالی را انجام می دهد (توابع یا سابروتین ها) و نتایج را به برنامه دیگری می فرستد. این یعنی برنامه ای که در یک کامپیوتر در تال اجراست اطلاعاتی را به کامپیوتردیگری می فرستد و از آن درخواست جواب می کند. برنامه ای که در آن کامپیوتر دوم است کارهای خواسته شده را انجام می دهد و نتیجه را بر روی ساختارهای اینترنتی به برنامه اول برمی گرداند.

مرحله4
نمایش لیست خدمات به همراه قیمت بر اساس نوع قرارداد(وب سرویس های فرودگاه مشهد).

مثال خروجی وب سروی

مرحله5
ثبت رزرو بصورت موقت

ورودی های ارسالی وب سرویس

مطالعه بیشتر

در این مطلب در مورد وب سرویس های فرودگاه مشهد قسمت دوم صحبت شد در مطلب بعد در مورد api فرودگاه مشهد قسمت سوم توضیح میدهیم.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *